ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Masami Shouko 2P Celluose Cleansing Sponge

Masami Shouko 2P Celluose Cleansing Sponge

User's Average Rating

4.1
Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

16 of 20 reviewers recommend this product

Repurchase
7
6
7
Yes
No
Maybe
It is normal for the sponge to turn hard when placed in a dry area but it will become soft again once dampened. Ideal for deep down cleansing of facial pores.     Material: Cellulose SpongeHOW TO USE: After applying cleansing milk to your face, use the dampen sponge to strip away all the oil and dirt.                                          Dampen the sponge, apply cleanser or scrub, then gently glide over face in a circular motion for best results.   

Tags:

Community Review

Sort By

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

16 April 2019

Purchased at Sociolla

Kasar banget loh ini. Sampe meneteskan air mata waktu pake. Padahal ku kira setelah dipake beberapa kali dia bisa jadi lembut tapi ngga juga. Sampe aku rendemin air panas setiap mandi tapi masih kasar juga jadi gak aku pake
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

24 March 2019

Purchased at Sociolla

Aku pakai sponge ini ketika cuci muka dan cuci masker, jadi cepat bersih dan terasa kesatnya jadi muka terasa segar. Harganya lumayan buat sponge jadi aku tunggu diskon dulu baru beli. Apalagi harus ganti tiap 2 bulan.
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

07 March 2019

Accuracy: 5/5 It is exactly like the picture. Functionality: 3/5 I bought this since I lost the sponge that comes with Laneige Mini Pore Waterclay Mask. I do not like this product at all. It’s too mushy and quite thin to a point where it didn’t clear my clay mask well. It’s hard to clean the sponge too. I’m not sure but maybe this product will be a decent use if you’re going to use it for other than clay mask.
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

06 March 2019

Purchased at Sociolla

Produknya oke bgt. Bisa bersihin muka secara menyeluruh. Biasanya saya pake buat bersihin sisa clay mask. Jadinya bikin muka lebih bersih pastinya dan lembut
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

19 February 2019

Purchased at Sociolla

pas beli ini aku emang gak bayangin ini bakal halus lembut gt karna emang bisa dipake buat eksfoliasi.. tapi gak bayangin juga bakalan sekasar itu juga.. padahal spongenya udah basah banget dan udah dipake pelan2 bukan buat eksfoliasi tapi cm buat bersihin cleansing cream tapi rasanya sakit banget di kulit.. kurang cocok buat yang kulitnya agak sensitif..
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10390 Reviews

Beauty Glossary

Prosedur pengambilan sample dari sel leher rahim untuk diuji secara mikroskopis demi mengetahui adanya ketidaknormalan atau mengidentifikasi...

Stay in the loop!

Follow us on social media