ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

COSRX AHA 7 Whitehead Power Liquid

COSRX AHA 7 Whitehead Power Liquid

User's Average Rating

4.4

Effectiveness

4.4/5

Packaging

4.6/5

Texture

4.5/5

Value for money

4.0/5

1004 of 1092 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

660

no

155

maybe

277
Formulated with 7% Glycolic Acid(AHA), AHA 7 Whitehead Power Liquid gently exfoliates skin and helps reveal a radiant even-toned complexion. AHA 7 Whitehead Power Liquid includes Pyrus Malus (Apple) Fruit Water containing natural AHA and Glycolic Acid(AHA) that gently exfoliates and moisturizes skin. Other properties contained in this liquid are vitamins, and natural moisturizing ingredients that can refine without stimulating the skin. Using this helps to improve the appearance of the skin by looking it healthier and more vital. It is gentle enough on irritated and sensitive skin.

After cleansing, soak a cotton pad and swipe a thin layer of the liquid over the skin, avoiding the eye and mouth area. For use during the daytime, follow with a broad-spectrum sunscreen rated SPF 30 or greater.

Pyrus Malus (Apple) Fruit Water, Butylene Glycol, Glycolic Acid, Niacinamide, Sodium Hydroxide, 1,2-Hexanediol, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, Ethyl Hexanediol

Tags:

Community Review

Sort By

24 May 2019

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

Toner exfo terfav😍😍 lumayan ngilangin whitehead kalo rutin dan sabarr. Tekstur kulit juga lumayan membaik. Harga lumayan pricey tapi efek nya mantulll
(0)
(0)

23 May 2019

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

untuk pertama kali memakai ini, pas dipake di muka agak cekat cekit gitu trs hasilnya tdk terlalu signifikan, bangun tidur muka glowing, bruntusan mulai mengempes, mungkin untuk pemakain lebih lanjut bisa terlihat hasil yg sempurna
(0)
(0)

23 May 2019

Effectiveness

5.0/5

Packaging

3.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

3.0/5

packagingnya...terbiasa pake yang dipencet bukan tutup atasnya kayak pump atau spray gitu ya, apalagi makenya pake kapas dibagi dua dan sedikit-sedikit (karena agak nyengat dan perih). saya pake buat pori-pori tersumbat di sekitar bawah mata, dagu, dan hidung dan ngaruh di dagu dan hidung, gak terlalu bertekstur. iseng pakein di jerawat pasir atau permukaan wajah gak rata kayak jerawat di sekitar alis dan dagu, ngaruh juga toh buat bikin kering jerawat. gak ya ini dipake setiap hari, karena efek 'peelingnya' dahsyat banget, kayak semua dosa berhasil diangkat :D
(0)
(0)

23 May 2019

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

The best exfoliating toner for dry skin. I tried using pure BHA, the A-SOL from cosrx too but my skin reacted too harshly. Then I try this, works like charm, no purging, the milia I have got smaller and the texture of my face just got smoother. I just love this
(0)
(0)

23 May 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

Cosrx aha 7 ini termasuk chemical exfoliator untuk mengangkat sel kulit mati. Klaimnya bisa untuk meratakan tekstur wajah dan mrnghilangkan clogged pores. Dan bener aja tekstur wajahku sekanrang lebih bagus dan komedo berkurang
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10593 Reviews

Beauty Glossary

Teknik perawatan kulit yang bertujuan untuk memasukkan vitamin dan zat lain ke dalam lapisan kulit. Ada berbagai macam alat yang digunakan t...

Mesoterapi

Stay in the loop!

Follow us on social media