ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

IX Passiontaste Choco Chique Treatment Crème

IX Passiontaste Choco Chique Treatment Crème

User's Average Rating

4.1

Effectiveness

3.7/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.7/5

Value for money

4.0/5

3 of 3 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

1

no

1

maybe

1

  • Leaves hair supple, smooth, and frizz-free
  • its unique fragrance delivers fresh and energetic scentsation which could help freshen up your day
  • Technology Moisture Lock System restores hair elasticity and smooths down hair cuticle to create perfect reflection for lustrous shine.

HAIR TYPE : Normal hair

HOW TO USE:

Apply onto wet hair and scalp. Massage from roots to ends.
Leave it in for 15-20 minutes and rinse thoroughly.

Tags:

Community Review

Sort By

19 December 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

3.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 250 ml
waktu pertama dibuka kecium banget bahan kimianya, tp setelah dipakai di kepala enaaaaakkk banget wangi coklatnya. ini masker rambut terbaik terenak terwangi yg pernah aku pake sihhh. rambut juga jadi lembut banget. yg aku kurang suka sih packagingnya yaaa, ga ada lid penutup lg antara jar sm tutupnya. jd udah bisa dipastikan gabisa dibawa travelling. untuk repurchase kayaknya aku masih pengen coba-coba yg lain, mau nyari yg tube aja biar bisa dibawa pergi-pergi, kl udah ga ada yg cocok pasti akan balik lg ke masker rambut ini.
(1)
(0)

17 June 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

2.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

3.0/5

It smells super great. Definitely like a very inviting chocolate. And its not a bad product for the price, but my hair is badly damaged from repeated coloring, so I need a product that is effective in reducing such damage. This product does not do it for me. But it will definitely do good for hair thats less damaged.
(0)
(0)

21 May 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

Wangi coklatnya enak banget!! Bikin rambut lembut, terurai, seger deh pokoknya, harganya jg worth it. Teksturnya creamy kaya hair mask pada umumnya. Wangi coklatnya lumayan awet, repurchase? Maybe, tp mau coba varian lainnya juga
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10656 Reviews

Beauty Glossary

Sejenis terapi pengobatan yang sudah digunakan sejak 6000 tahun yang lalu, dan dapat meningkatkan kondisi fisik, psikologis, dan memperbaiki...

Aromaterapi

Stay in the loop!

Follow us on social media