ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

IX Protecteur Timeless Care Hair Masque

IX Protecteur Timeless Care Hair Masque

User's Average Rating

4.7

Effectiveness

4.7/5

Packaging

4.6/5

Texture

4.8/5

Value for money

4.6/5

10 of 10 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

8

no

1

maybe

1

- Absolute choice for hair recovery. It revives lifeless hair and allows ultimate repair on hair strand.


- Bring soft and glowing hair back on stage!!


- Nutri Enhancer Complex, with Grapeseed extract, Panthenol, and Amino acid, nourishes and livens up moisture level


HAIR TYPE:

Dry and Damaged Hair, Fine Hair


HOW TO USE:

Apply on clean towel dried hair, shaft by shaft from roots to ends. Leave it in for 15-20 minutes and rinse thoroughly.

Tags:

Community Review

Sort By

26 February 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

I think this product is really worth the price. The smells is refreshing, however the texture might be a little bit more creamy than other hair mask products. Overall is good and does make your smooth and healthier. Really love the result after use it.
(0)
(0)

20 December 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

Bikin rambutku jadi lebih halus,lembut dan enteng!! Wanginya soft bikin tenang jadi ingin keramas terus hehe. Packagingnya bagus dan aman. Setelah digunakan ga bikin rambut berminyak
(0)
(0)

19 August 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

Beli sepaket dengan shampoo dan conditionernya. Bener- bener membantu rambut aku yang kering dan rusak. Wanginya juga enak. Pokoknya efektif banget deh produk ini.
(3)
(0)

16 July 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

Hair mask ini cocok sama kondisi rambutku. Setelah pakai ini rambutku jadi lebih lembut dan mudah diaturnya. Terlebih lagi harganya juga affordable banget dengan 250 ml. Isinya banyak dan bisa lama banget habisnya. Udah lama banget dipake sampe skrg belum habis-habis juga.
(2)
(0)

11 July 2018

Effectiveness

4.0/5

Packaging

3.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

3.0/5

Hair Mask terbaik! Wangi, bikin rambut lembut seketika, gak greasy. Terus kalo dipakenya rutin, rambut kita jadi jauh lebih baik. Kudu banget nyobain!
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10562 Reviews

Beauty Glossary

Masker dalam bentuk lembaran yang sudah direndam oleh essence atau kandungan lain yang bermanfaat untuk kulit. Jenis masker ini dipopulerkan...

Sheet Mask

Stay in the loop!

Follow us on social media