ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

IX SPA Eaux-périence Treatment Crème 250 ml

IX SPA Eaux-périence Treatment Crème 250 ml

User's Average Rating

3.7

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

3.7/5

Value for money

3.0/5

1 of 3 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

1

no

1

maybe

1

- Helps to soften dry and damaged hair, smoothens and

- reduce flyaway, leaves hair more manageable

- Blackberry, Musk, and Cedarwood gives a posh fragrance on hair

- Technology Moisture Lock System restores hair elasticity and smooths down hair cuticle to create perfect reflection for lustrous shine.

- Contains extra conditioning agent to add extra moisturizer for hair


HAIR TYPE:

Dry to damaged hair. Medium to thick hair.


HOW TO USE:

Apply onto wet hair and scalp. Massage from roots to ends.
Leave it in for 15-20 minutes and rinse thoroughly.

Tags:

Community Review

Sort By

03 May 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

3.0/5

Value for money

2.0/5

Awalnya cobain produk ini karena packagingnya keren , sekilas mirip yang ada di salon yakan. Beli ini sama shampoo nya. Treatment creme ini buat rambut halus. Tapi menurutku pribadi aku berpaling ke yang lebih murah dengan kualitas yang setara atau bagus. Karena untuk harga segini aku lebih suka pake hair mask merk lain aja hehe
(0)
(0)

23 February 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

3.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

2.0/5

sejauh ini,emg baru kali ini sih beli masker rambut merk ini,kupikir hasilnya bakalan se wah harganya ya,yg menurutku agak mahal. ternyata dong gada efeknya dirambutku,menurutku wanginya jg ga ada nempel2nya dirambutku. pokoknya bener2 biasa aja,ga ada wah nya
(0)
(0)

12 July 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

5.0/5

Love love this one! The smells is great and I like the texture of it. It does makes my hair healthier seems like. Would love to purchase it again for sure.
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10569 Reviews

Beauty Glossary

Merupakan proses pembersihan pori-pori kulit yang tersumbat sebum berlebih, atau pun sel-sel kulit mati yang menumpuk sehingga menjadi peran...

Stay in the loop!

Follow us on social media