ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Sebamed Anti-Hairloss Shampoo

Sebamed Anti-Hairloss Shampoo

User's Average Rating

4.0

Effectiveness

3.8/5

Packaging

4.4/5

Texture

4.1/5

Value for money

3.8/5

10 of 15 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

6

no

7

maybe

2

Reduces hair loss by activating scalp functions.

Sebamed Anti-Hairloss Shampoo supports and protects the natural barrier function of the skin's acid mantle. With the pH value of 5.5 of healthy skin. Free from colourants.

The new cleansing formulation removes excess oil gently from hair and scalp and reduces progressive hair loss which is often associated with increased oiliness of the hair and dandruff. The Sebamed Anti-Hairloss Shampoo formulation also fights dandruff formation with the help of Piroctone Olamine. Dermatologically tested for its enhancing effect on skin circulation.

Sebamed Anti-Hairloss Shampoo features:
- Soap and alkali-free
- Reduces hair loss through activation of the functions of the scalp
- NHE complex, derived from a vitamin B-like substance Niacin, promotes skin circulation efficiently
- Revitalising sensations indicate that the wanted enhancement of circulation has occurred and will strengthen your hair roots
- NHE complex and caffeine, the active vitalising principle of coffee, to enhance circulation
- Gingko Biloba, the natural extract from the Asian Gingko tree supports the positive effects of NHE complex on nutrient supply to the hair roots.

pH 5.5 naturally stabilises the hair structure, making it less vulnerable to dryness, splicing and breakage to maintain strong, shiny hair.

Tags:

Community Review

Sort By

21 December 2018

Effectiveness

3.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

3.0/5

Value for money

4.0/5

  • Size: 200 ml
Baunya biasa aja, udah gitu busanya juga dikitt. Cuma setelah pake satu botol kaya kurang ngaruh aja, rambut tetep rontok dan lumayan banyak juga huhu sayang pdhl mahal
(1)
(0)

17 December 2018

Effectiveness

1.0/5

Packaging

3.0/5

Texture

1.0/5

Value for money

1.0/5

  • Size: 200 ml
Nyesel beli shampoo semahal ini terus ga ngefek apa apa ke hairlossku. Ga berbusa otomatis pakai produk lebih banyak = boros. Habis shampoo-an rambut terasa kasar dan kaku. Baunya juga kayak semacam obat apa gitu :/
(3)
(0)

15 December 2018

Effectiveness

3.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

3.0/5

  • Size: 200 ml
Pas bingung cari shampoo buat rontok, akhirnya aku coba beli ini. Harganya mahaaal tapi ga ngefek di rambut aku jd kecewa karena udah beli ini tp rambutku masih rontok parah.
(0)
(0)

14 December 2018

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

  • Size: 200 ml
Suka banget sama produk ini! Rambutku sebelumnya rontok banget dan bener-bener parah, sampe super tipis dan hampir keliatan kulit kepalanya gitu. Terus aku ganti shampoo pake ini dan udah 2 bulanan pake rambutku banyak banget yang tumbuh! Bantu ngurangin rambut yang rontoknya juga sih.. Gak bikin tekstur rambut jadi kering atau kusut gitu. Definitely love this product!
(0)
(0)

01 November 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

2.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

3.0/5

  • Size: 200 ml
samponya ga berbau, warnanya bening, bbrp x beli tapi rontokny rambut ga ad perubahan ke arah yg lebih baik😢, terus rambutku jdi lebih kasar pdhl baru selesai keramas,,gatau knp. jadiny ak cari sampo yg lain
(2)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10562 Reviews

Beauty Glossary

Masker dalam bentuk lembaran yang sudah direndam oleh essence atau kandungan lain yang bermanfaat untuk kulit. Jenis masker ini dipopulerkan...

Sheet Mask

Stay in the loop!

Follow us on social media