ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Yves Rocher Comme Une Evidence Eau De Parfum Intense -  50 ml

Yves Rocher Comme Une Evidence Eau De Parfum Intense - 50 ml

User's Average Rating

4.5

Long wear

4.9/5

Packaging

4.7/5

Value for money

3.9/5

14 of 14 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

8

no

3

maybe

3

Comme Une Evidence Eau De Parfum Intense -  50 ml 

A new, more sensual intensity
All the fullness and harmony of Comme une Evidence in a more intense and sensual formula. The initial pairing of Damascus rose and Jasmine absolute is enriched with an enveloping solar accord revealing a denser floral heart. At the base, the union of the vibrant notes of white wood and indulgent praline reveal the perfume’s sensuality.

Secret formula: Botanical-based ingredients: Damascus rose essential oil, Jasmine absolute.

Our promise: Recyclable cardboard from sustainably managed forests. 100% recyclable bottle.

Tags:

Community Review

Sort By

18 June 2018

Long wear

5.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

5.0/5

Wangi nya enak banget entah wangi jasmin yang terlalu kuat kali ya , sampai saya bingung ini wangi apa ya . Tapi Idk ini wangi nya enak enak super enak
(0)
(0)

04 June 2018

Long wear

5.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

4.0/5

wanginyaaaaa enakkkkk pokonya sukaaa bangettttt. tapi harganya kalau di indonesia ga tau deh berapa wkwk awal dibeliin sih dari jerman. wanginya juga tahan lama.
(0)
(0)

21 May 2018

Long wear

5.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

5.0/5

TERENAK GUYS, i really love it! wanginya lucu, harum. and so long lasting. aku pake sampe pulang sekolah jg masih ada loh guys baunya hahaha. seneng banget aku tuh yaampun.
(0)
(0)

19 April 2018

Purchased at Sociolla

Long wear

5.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

5.0/5

Supperrr lluuuvvvv Repurchase ke sekian, wanginya mevvah semacam kalangan jetset ❤️ akann selalu repurchase lagi dan lagi kalo ke kantor selalu dapat julukan cewe ter ter ter wangiii
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10679 Reviews

Beauty Glossary

Dikenal juga dengan nama micro needling. Ini adalah teknik perawatan wajah yang menggunakan derma roller, yaitu alat yang memiliki jarum ber...

Stay in the loop!

Follow us on social media