ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Shiseido Radiant Lifting Foundation

Shiseido Radiant Lifting Foundation

User's Average Rating

3.7

Long wear

3.7/5

Packaging

3.5/5

Pigmentation

3.8/5

Texture

3.7/5

Value for money

3.7/5

5 of 6 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

2

no

maybe

4

Revive your skin with light. A revolutionary anti-aging foundation with innovative light technology to eliminate shadows and give skin a radiant, youthful glow. Radiance Reflecting Powder provides a soft-focus effect and luminosity to wrinkles for a more youthful, lifted appearance. Offers a smooth, radiant finish for 12 beautiful hours and a rich moisturizing effect for 24 hours.

  • Smooth Wrap Oil and Hydroxyproline provide abundant moisture to the help counteract wrinkles and firm the skin.
  • The Skin Cancer Foundation recommends this product as an effective broad spectrum sunscreen.

Tags:

Community Review

Sort By

19 December 2018

Long wear

4.0/5

Packaging

3.0/5

Pigmentation

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

Dari tekstur gampang d blend . Coverage nya medium to full . Ga kerasa pake foundation . Ringan banget . Worth the hype . Bisa nyesuain sm jenis kulit (syncro skin) longlasting . Gabikin oily n hasilnya matte di muka yg berminyak. Harga lumayan terjangkauuu!!!!!
(0)
(0)

17 December 2018

Long wear

3.0/5

Packaging

3.0/5

Pigmentation

3.0/5

Texture

3.0/5

Value for money

3.0/5

aku suka banget sama ini, karna hasilnya jadi kayak glow gitu. tapi kalo di aku ini keterangan banget sih. but overall i like this one. always love product shiseido
(2)
(0)

14 December 2018

Long wear

4.0/5

Packaging

4.0/5

Pigmentation

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

Ga terlalu cocok shade nya di aku, tapi no biggie masih bisa di akali dengan pemakaian bedak. Coveragenya lumayan dan ketahanannya standar, 3-4 jam aja.
(3)
(0)

13 December 2018

Purchased at Sociolla

Long wear

4.0/5

Packaging

4.0/5

Pigmentation

4.0/5

Texture

3.0/5

Value for money

3.0/5

Untuk foundation dengan harga segini masih banyak yang lain yang lebih ok. agak berat dimuka dan di aku jadinya bruntusan jerawatan :( mungkin gak cocok karena wajah aku sensitif
(0)
(0)

09 December 2018

Long wear

3.0/5

Packaging

3.0/5

Pigmentation

3.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

3.0/5

aku suka banget sama foundation dari shiseido ini!! foundation ini melindungi wajah aku dari paparan sinar matahari but menurut aku foundationini kurang mengcover noda hitam dan bekas jerawat aku !!
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10796 Reviews

Beauty Glossary

Lihat ketombe.

Dandruff

Stay in the loop!

Follow us on social media