ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

CLIO Pre-Step Egg Pore Primer

CLIO Pre-Step Egg Pore Primer

User's Average Rating

4.7

Long wear

4.7/5

Packaging

5.0/5

Pigmentation

4.8/5

Texture

4.8/5

Value for money

4.2/5

8 of 9 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

7

no

1

maybe

1
The only primer that you will ever need, leaves your skin smooth and poreless just like an eggshell. Benefit Products : Goodbye enlarged pores and fine wrinkles! Immediate pore block system makes the skin texture smooth as if having skin covered with a silk veil. Effectively filling up the uneven skin texture, fine wrinkles and enlarged pores. A fresh matte finish even until the evening Micro fine porous powder and matte silica keeps skin matte all day by absorbing sebum on the surface of skin which prevents the clumping of makeup. Pore cover & skin healing with tea tree Enriched with tea tree to sooth skin problems, ensures a healing effect from inside and provides a strong cover on the surface of skin. Application (How To) : Apply before makeup.

Tags:

Community Review

Sort By

21 December 2018

Long wear

5.0/5

Packaging

5.0/5

Pigmentation

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

Primernya super bagus banget. Bikin make up awet dan ngeset ngga gerak. Bantu kulituka teksturnya tetep walopun pake dempul seharian. Packagingnya kecil, bagus dan elegan jadi gpang dibawa kemana mana
(1)
(0)

19 December 2018

Long wear

5.0/5

Packaging

5.0/5

Pigmentation

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

Packagingnya bagus banget, elegan gitu. Produknya gampang diblendnya dan gak butuh lama buat ngisi di pori pori, bagus buat menyamarkan pori pori.....
(0)
(0)

15 December 2018

Long wear

4.0/5

Packaging

5.0/5

Pigmentation

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

#PrimerPrime Hasilnya ngga terlalu mate ngga terlalu oily juga. Sedeng sedeng aja. Lumayan nutup pori pori. Bikin make up diatasnya jadi nempel dan ga bikin crack. Enak dibawa kemana mana.
(0)
(0)

08 December 2018

Long wear

5.0/5

Packaging

5.0/5

Pigmentation

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

Primer nya bagus bnget bisa menutupi poro-pori dan menyamarkan pori-pori ku hasilnya bagus dan gak bikin wajah jadi berminyak hasilnya pigmented dan packagingnya praktis bisa dibawa kemana-mana
(0)
(0)

07 December 2018

Long wear

5.0/5

Packaging

5.0/5

Pigmentation

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

primer nya clio ini bagus ternyataa dia bikin lembab gitu dan lumayan ngisi pori-pori dan efeknyaa bikin muka sehat banget kayak unnie unnie korea gitu dan ga bikin cracking
(1)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10567 Reviews

Beauty Glossary

Masalah kulit yang ditandai dengan munculnya bintik-bintik pada beberapa bagian tubuh, seperti wajah, leher, punggung, dan dada. Bintik-bint...

Jerawat

Stay in the loop!

Follow us on social media