ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Masami Shouko Beauty Blender

Masami Shouko Beauty Blender

User's Average Rating

4.4
Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

340 of 358 reviewers recommend this product

Repurchase
246
24
88
Yes
No
Maybe

Shade

Size : 6 x 4 cm

An all-time favourite beauty sponge that will deliver flawless application of any face or cheek products. Round base for foundation or powder, side for blush/contour/highlight, pointed top for concealer.

How to use?
- Wet sponge and firmly squeeze out all excess water until sponge is slightly damp. When applying makeup, bounce the sponge lightly, DO NOT rub.
- To erase makeup – drag blender across the area to lift off excess makeup.
- To clean your sponge, simply hand wash with gentle soap in mild water until sponge is clean. Rinse well and air dry.

Beauty Blender does not absorb makeup and is latex free, odor free and non-allergenic.

Tags:

Community Review

Sort By

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

17 January 2019

  • Shade: Beauty Blender Pink
Beauty blender ini lembut dan gatau kenapa suka banget ini ngebantu aku untuk nge blend suka deh sama hasilnya.. Gampang banget dan ga keras juga sponnya..
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

15 January 2019

  • Shade: Beauty Blender Pink
salah satu beauty blender favorite juga selain fanbo. ini gampang banget di temuinnya kalo di kota aku. harganya emang jauh beda dari si fanbo. di cuci nya juga mudah. love banget sih
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

14 January 2019

  • Shade: Beauty Blender Pink
Beauty blender dari masami yang warnanya pink ini lucu sekali, spongenya lembut dan mudah di gunakan dan bagusnya lagi tidak banyak menyerap produk dan mudah untuk di cuci.
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

04 January 2019

Purchased at Sociolla

  • Shade: Beauty Blender Pink
suka banget sama beauty blender ini, ga keras dan gampang bgt di blendnya, aplikasiin foundie jd lebih gampang dan ga banyak nyerap foundienya jadi ga buang" foundie luv
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

04 January 2019

  • Shade: Beauty Blender Pink
Aku sukak banget beauty blender-nya Masami, soalnya buat nge-blend fondie di muka tuh hasilnya flawless gitu. Begonya aku beli yang model ini karna lucu diliat, eh ternyata ini kurang menjangkau daerah-daerah kayak bawah mata, pinggiran hidung gitu-gitu hiks.
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
8941 Reviews

Purbasari

Color Matte

4.2
8670 Reviews

Beauty Glossary

Sejenis penyakit yang ditandai dengan terjadinya lempeng-lempeng pipih atau benjolan berwarna kuning jingga, biasanya terletak di bagian kel...

Stay in the loop!

Follow us on social media