ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Beauty Story Line Up Liquid Eyeliner Pen So Black

Beauty Story Line Up Liquid Eyeliner Pen So Black

User's Average Rating

4.3
Long wear
Packaging
Pigmentation
Texture
Value for money

20 of 23 reviewers recommend this product

Repurchase
11
7
5
Yes
No
Maybe

A High performance waterbased liquid eyeliner that draws intense and blacker than black lines with asolute precision. The flexible thin tip is easy to use and provides ultimate conntrol and smooth strokes. Line Up to create sleek lines to bold, dramatic lines with ease.

How to use:

Step one: Grab line up as lighly as you hold pencil

Step two: Lift a eyelid with finger, fill mucous membrane throughly

Step three: Close the cap after use

Tags:

Community Review

Sort By

User's Rating

Long wear
Packaging
Pigmentation
Texture
Value for money

17 April 2019

Purchased at Sociolla

Sbnrnya suka bgt ma produknya. Ujung pen runcing, enak utk bikin garisnya. Precise. Wrn jg pekat, waterproof, smudgeproof. Cm kalo ga lagi diskon, mhl
(0)
(0)

User's Rating

Long wear
Packaging
Pigmentation
Texture
Value for money

21 March 2019

Purchased at Sociolla

gampang bgt di pkenya ujungnya lancip tp ga bgt gituu pas deh tapi cepet bgt lunturnya baru 4 jam udh acak acakan apalagi kl dipake kena air wudhu hadehhh
(0)
(0)

User's Rating

Long wear
Packaging
Pigmentation
Texture
Value for money

20 March 2019

Purchased at Sociolla

Eyeliner ini tipiiis ujungnya dan ga terlalu lentur... Dahsyaaattlah pokoknya.. Gampang banget diaplikasikannya.. Jadi bisa bikin alis tipis kayak ala2 korea gituuu... Cepet kering juga lohhh...
(0)
(0)

User's Rating

Long wear
Packaging
Pigmentation
Texture
Value for money

02 February 2019

Purchased at Sociolla

ini enak banget ya eyelinernya.. gak sakit dimata trus warnanya keluar sekali usap. ga gampang luntur asal ga diusap2 matanya. pasti bakal beli lagi..
(0)
(0)

User's Rating

Long wear
Packaging
Pigmentation
Texture
Value for money

13 January 2019

Purchased at Sociolla

gampang banget dipake, gampang banget bikin model eyeliner yang tipis ala-ala korea hihi sayangnya gampang mleber ke bawah mata kalo udah lama dipake :(
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10390 Reviews

Beauty Glossary

Prosedur pengambilan sample dari sel leher rahim untuk diuji secara mikroskopis demi mengetahui adanya ketidaknormalan atau mengidentifikasi...

Stay in the loop!

Follow us on social media