ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Lamica 125 Concealer Brush

Lamica 125 Concealer Brush

User's Average Rating

4.3

Durability

4.5/5

Eficiency

0.0/5

Packaging

4.5/5

Value for money

4.1/5

15 of 15 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

9

no

2

maybe

4

Use this soft bristled brush for precise application of concealer under the eyes and to cover blemishes, spots and areas of discoloration. Also can be used for sharpening your eyebrow shape and highlighting particular area.

Material: Synthetic Hair

Tips: This brush can also be used for applying cream eye shadow to the eyelid.

Tags:

Community Review

Sort By

05 July 2019

Purchased at Sociolla

Durability

5.0/5

Eficiency

3.0/5

Packaging

4.0/5

Value for money

4.0/5

Kuas ini memiliki rambut yang sangat padat, sehingga bisa mencampur concealer dengan mudah dan halus. Gunakan kuas ini untuk menutup kantong hitam di bawah mata, bintik, atau area wajah dengan warna yang memudar.
(0)
(0)

19 February 2019

Purchased at Sociolla

Durability

5.0/5

Eficiency

5.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

3.0/5

As always, Lamica brushes design is beautiful, and this one is no exception. Bought this when it's in bargain. But there is actually nothing special in this brush. It blends my concealer well, but there are brushes which are less expensive, but has the same result as this. But so far, I like it !
(0)
(0)

31 January 2019

Purchased at Sociolla

Durability

4.0/5

Eficiency

4.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

4.0/5

Walaupun ini buat concealer brush tapi aku buat apply eyeshadow juga oke banget. Halus. Memang sih ada harga ada rupa. Kualitasnya memang bagus. Waktu aku apply sih ga nusuk-nusuk mata sih. Jadi buatku enak-enak aja buat dipake
(0)
(0)

18 December 2018

Durability

3.0/5

Eficiency

3.0/5

Packaging

4.0/5

Value for money

4.0/5

#ConcealTheShame aku paling suka concealer yang bentukannya liquid dariada yang bentuknya powder. karna kalo pwder aplikasiinnya susah dan ribet. apalagi yang pen concealer, TOOPP. mirip eal technique
(1)
(0)

18 December 2018

Durability

4.0/5

Eficiency

4.0/5

Packaging

4.0/5

Value for money

4.0/5

ini bertama kali nyoba pakai brush sih, dan brush ini bagus banget. bulunya sangat lembut dan udah di cuci berkali-kali gak gampang rusak dan bulunya gak gampang rontok, di pakainya pun snagat nyaman
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10801 Reviews

Beauty Glossary

Infeksi kulit yang umum terjadi pada kaki dan disebabkan oleh jamur. Biasanya infeksi ini ditandai dengan gatal kemerahan, dan kulit menjadi...

Stay in the loop!

Follow us on social media