ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Utama Spice Argan Oil

Utama Spice Argan Oil

User's Average Rating

4.3

Size

Effectiveness

4.4/5

Packaging

4.1/5

Texture

4.3/5

Value for money

4.3/5

13 of 15 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

11

no

1

maybe

3

Argan oil often referred to, as liquid gold is extremely rich in beneficial nutrients and fatty acids making it particularly beneficial for your hair and skin. Argan oil has become the must have for celebs and health conscious people alike.

Tags:

Community Review

Sort By

30 March 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 30 ml
kalo dipake teratur efeknya keliatan bgt... aku baru botol ke 2.. tp insyaallah bakal beli terus.. kalo mo cobain argan oil yaa merk ini aja affordable bgt... ^_^
(0)
(0)

25 March 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

3.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 30 ml
Argan oil is known for its antioxidant, This brand provide a pure and coldpressed argan oil so it is safe. The texture is lighter compared to coconut oil but heavier compared to grapeseed oil It can be used for all skin type even for my oily skin. 2 drop is enough to moist my whole face so the next morning itu would be supple
(0)
(0)

23 March 2019

Effectiveness

5.0/5

Packaging

3.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 30 ml
produk yang menyelamatkanku dari dehidrasi! kemerahan di sekitar hidung memudar, teksturnya tipis dan ga bakal menyumbat pori. akan selalu menjadi my favorite product, definitely will repurchase this item! sayangnya packagingnya keliatan murah dan seperti gampang pecah. stikernya pun basah karna kena argan oilnya.
(0)
(0)

16 March 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 30 ml
oilnya cepet banget meresap ke wajah, bikin wajah jadi lembut banget! dry patch dan iritasi sekitar hidung pun hilang. kalo dari sisi packaging sih kurang terlihat classy, tapi barangnya bagus banget hehe
(0)
(0)

24 December 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

  • Size: 30 ml
Cocok buat wajah apalagi post-acnes. Sering dipake buat rambut kadang juga iseng diolesin di alis. Cuma emang agak lama nyerapnya dan pipet botol suka bocor
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10599 Reviews

Beauty Glossary

Adalah istilah untuk aktivitas mengelupas suatu lapisan. Contohnya peel off mask, di mana masker akan mengering menjadi sebuah lapisan yang...

Stay in the loop!

Follow us on social media