ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Jurlique Activating Water Essence

Jurlique Activating Water Essence

User's Average Rating

4.5

Effectiveness

4.5/5

Packaging

4.5/5

Texture

4.5/5

Value for money

4.5/5

2 of 2 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

1

no

maybe

1
A plant water-based infusion enriched with highly concentrated, organically grown marshmallow root extract to hydrate and improve skin's ability to retain moisture. Solutions for: Dryness, Dullness and uneven texture, Uneven skin tone. Activating Water Essence is the essential step in every skin care ritual for optimum skin vitality, capturing the living energy of plants to continuously hydrate, soften, and revitalize your skin. It activates your skin’s ability to retain moisture and enhances the overall performance of your serum and moisturizer. Featuring a light, herbal botanical scent with notes of lavender, geranium, and Australian sandalwood, skin is left softer, smoother, and more nourished.

Apply Activating Water Essence after your toning mist or before you apply your serum and moisturizer. Pour a few drops into the palm of your hand and gently press over face, neck, and chest. Use morning and night as part of your Jurlique skin care ritual.

Water, Propanediol, Biosaccharide Gum-1, Saccharide Isomerate, Glycerin, Caprylyl/Capryl Glucoside, Prunus Persica (Peach) Leaf Extract, Althaea Offlicinalis Root Extract, Xanthan Gum,Polyglyceryl-5 Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Equisetum Arvense Extract, Calendula Offlicinalis Flower Extract, Rosmarinus Offlicinalis (Rosemary) Leaf Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Melissa Offlicinalis Leaf Extract, Achillea Millefolium Extract, Origanum Majorana Leaf Extract, Salvia Offlicinalis (Sage) Leaf Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Melia Azadirachta Extract, Fragrance/Parfum*, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexlglycerin, *Limonene, *Linalool, *Citronellol, *Geraniol, *Farnesol. *From Natural Essential Oil.

Tags:

Community Review

Sort By

09 June 2018

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

Jurlique ini sbg pelarian aku dr essence SK II yang udah gak cocok (bruntusan & gatal). Akhirnya memutuskan beli essence jurlique karena sebelumnya beli night creamnya bikin muka aku lembab, calming & lembut otomatis. Siapa tau essencenya juga oke
(0)
(0)

06 June 2018

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

Jurlique ini sbg pelarian aku dr essence SK II yang udah gak cocok (bruntusan & gatal). Akhirnya memutuskan beli essence jurlique karena sebelumnya beli night creamnya bikin muka aku lembab, calming & lembut otomatis. Siapa tau essencenya juga oke. Harga 11:12 sama SK II tapi isi si jurlique ini 2x lipat lebih banyak yaitu 150 ml. Dari segi tekstur ini 11:12 sama SK II cair dan sedikit lengket tapi cepet kering dan ada efek sedikit kesat di muka. Bedanya di wangi bunga yang seger banget dan ademin muka. so ready for next skincare. Yang aku rasain setelah rutin pake ini muka jadi lembap, kenyal dan kulit jd mulus banget. Untuk repurchse sih mau ya sebenernya tapi pas cari2 ada jg essence dr extract tumbuhan yg lebih murah dan reviewnya lumayan oke. maybe mau bandingin dl.
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10817 Reviews

Beauty Glossary

Merupakan teknik membentuk permukaan kulit sehingga lebih rata dan halus dengan cara membuang lapisan kulit paling atas. Dermabrasi biasanya...

Dermabrasi

Stay in the loop!

Follow us on social media