ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Yves Rocher Nutri - Repair Conditioner

Yves Rocher Nutri - Repair Conditioner

User's Average Rating

4.6

Effectiveness

4.6/5

Packaging

5.0/5

Texture

4.4/5

Value for money

4.2/5

4 of 5 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

3

no

maybe

2
Nourish and Repair Silicone-free nourishment and repair for hair Are you looking to switch to silicone-free hair care? Enriched with jojoba and sweet almond, our botanical repairing hair conditioner is suitable for all hair types and contains no synthetic silicones which can build up on the hair shaft weighing it down and actively preventing moisture from penetrating (even water!) resulting in greasy, dull, lifeless or brittle looking hair. Give your hair back its natural shine and bounce as it`s nourished, repaired and protected by this gentle, botanical conditioner. Instead of silicone, you`ll find jojoba. Sometimes called `desert gold`, jojoba has natural anti-bacterial properties and works to unclog hair follicles and soothe the skin. Yves Rocher Laboratories have selected the oil we use from the finest 100% organic jojoba seeds. Try it today – and enjoy lighter, silkier, healthier hair the natural way.

Tags:

Community Review

Sort By

22 July 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

wanginya enakkk kaya ada coklat2nya gt, gatau smenjak pke ini rambut rontok aagak kurang gatau ngaruh dr kondisioner ini / ngga sih. tp rekomenddd!!!!!
(0)
(0)

10 July 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

3.0/5

Value for money

3.0/5

Finally trying this overrated brand, I don't see so much difference but will keep using it hopefully gradually showing improvement, I tried Redken and Kerastase in the past in one time use there is so much difference right away
(0)
(0)

19 June 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

Rambutku pernah di smoothing dan sejak itu rusak banget, kering, bercabang. Aku sebelumnya gak pakai ini, setelah capek sama rambutku yang ngembang dan rusak, aku ganti semua produk ke yves rocher dan setelah hampir sebulan pemakaian, ini ngaruh banget! Rambutku jadi halus dan gak terlalu ngembang, gak kering banget kayak biasanya juga. Tapi harus diimbangi sama vitamin/oil juga buat rambut setelah keramas supaya maksimal. Suka banget pokoknyaaaa
(0)
(0)

18 December 2018

Effectiveness

4.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

Saya menggunakan variant ini pada shampoo dan conditionernya. Rambut saya terasa lebih ternutrisi dan masalah rambut berminyak ataupun ketombe hilang. Hanya saja belum cukup membantu rambut saya yang sering rontok
(0)
(0)

04 December 2018

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

Saya mencoba ini beberapa waktu yang lalu, mungkin udah 2-3 tahun lalu. Saya dulu suka pakai masker lain dan sangat kecewa dengan yang itu.. Ga ada efek apa pun yang mengerikan tetapi ga ada yang bermanfaat ... Akhirnya saya ngabisin ini dan merasa ini sangat memuaskan sih. Cocok bgt di saya.
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10827 Reviews

Beauty Glossary

D

Istilah yang biasa dipakai untuk mendeskripsikan makeup atau kondisi kulit yang berkilau sehat dan terlihat segar. Biasanya kondisi ini adal...

Dewy

Stay in the loop!

Follow us on social media