ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Sembem Cosmetic Brush set

Sembem Cosmetic Brush set

User's Average Rating

3.5
Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

3 of 3 reviewers recommend this product

Repurchase
2
1
Yes
No
Maybe

Possess the ultimate in luxury makeup brushes with this set of high-quality essentials. This set contains every brush needed to conquer the hottest makeup looks. Suitable for all ages to use, this brush set helps you to create a flawless makeup application. This set consists of Blush Brush, Eyeshadow Brush, Eyelash Brush, Lip Brush and Brow Brush & Comb.

Tags:

Community Review

Sort By

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

09 January 2019

The handles of the brushes are made of high quality bamboo and set includes Powder / Blush Brush, Lip Brush, Eyeshadow Applicator, Eyeshadow Blending Brush, Duo Eyebrow Comb & Brush and Facial Puff for your daily essential makeup routine..
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

11 December 2018

Kuas makeup yang pertama kali aku punya baru setaun sih umurnya 😅 tapi emang lembut banget sih , tapi ya harganya itu yang menguras kantong 💔 gak nyesel sih belinya jadi berasa boros ajaa 😢 tapi emang enak banget sih brush nya buat yang kulitnya sensitif yang gak bisa di kasarin pake ini deh di jamin langsung cinta 😅😍
(3)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

06 December 2018

beli ini awalnyo untuk pemula kek aku tapi ternyata bulunya gak alus agak kasar dan kaku tapi harganya ya murah jadi lumayan lah packaging nya biasa aja
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10438 Reviews

Beauty Glossary

E

Istilah untuk menyebut lapisan terluar pada gigi. Enamel merupakan lapisan keras dan tebal yang terbuat dari 96% bahan-bahan mineral. Enamel...

Enamel

Stay in the loop!

Follow us on social media