ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Sembem Brow Drawing Guide

Sembem Brow Drawing Guide

User's Average Rating

3.6

Durability

3.0/5

Eficiency

0.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

4.5/5

0 of 2 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

no

2

maybe

Choose the right style; fix it on face by pressing the ends of the product. Start drawing from arch to tail of eyebrow and fill in color from dark to light. For natural effect, we suggest drawing the eyebrows lightly. Then repeat on the other eyebrow. Consists of 6 different styles of guides.

Tags:

Community Review

Sort By

20 December 2018

Purchased at Sociolla

Durability

3.0/5

Eficiency

3.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

4.0/5

isinya ada 6 bentuk alis yang beda2.. bahannya lentur lemes gt.. awalnya smangat banget bayangin bakalan langsung bisa jadi bagus alisnya kalo pake ini.. taunya susah bangetttt pakenya.. karna dia lentur jd bagian dalemnya gampang banget geser2.. jd kalo bikin alis malah jd ribet antara megangin brow guidenya sama gambar alisnya..
(0)
(0)

16 December 2018

Durability

3.0/5

Eficiency

1.0/5

Packaging

5.0/5

Value for money

5.0/5

Dikasih ini sama temen dan aku bingung gimana gunain nya:'))))) terus alis akutuuu mala jadi kayak aneh gitu lohhh ga sesuai sama bentukan aslinya:((((
(1)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10648 Reviews

Beauty Glossary

Tren rambut berwarna-warni cerah menyerupai unicorn yang mulai dipopulerkan oleh kalangan blogger tahun 2017.

Stay in the loop!

Follow us on social media