ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Sembem Brow Drawing Guide

Sembem Brow Drawing Guide

User's Average Rating

3.6
Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

0 of 2 reviewers recommend this product

Repurchase
2
Yes
No
Maybe
Choose the right style; fix it on face by pressing the ends of the product. Start drawing from arch to tail of eyebrow and fill in color from dark to light. For natural effect, we suggest drawing the eyebrows lightly. Then repeat on the other eyebrow. Consists of 6 different styles of guides.

Tags:

Community Review

Sort By

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

20 December 2018

Purchased at Sociolla

isinya ada 6 bentuk alis yang beda2.. bahannya lentur lemes gt.. awalnya smangat banget bayangin bakalan langsung bisa jadi bagus alisnya kalo pake ini.. taunya susah bangetttt pakenya.. karna dia lentur jd bagian dalemnya gampang banget geser2.. jd kalo bikin alis malah jd ribet antara megangin brow guidenya sama gambar alisnya..
(0)
(0)

User's Rating

Durability
Eficiency
Packaging
Value for money

16 December 2018

Dikasih ini sama temen dan aku bingung gimana gunain nya:'))))) terus alis akutuuu mala jadi kayak aneh gitu lohhh ga sesuai sama bentukan aslinya:((((
(1)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10393 Reviews

Beauty Glossary

H

Adalah nama tumbuhan tertua yang digunakan sebagai bahan kosmetik. Henna berasal dari Bahasa Latin untuk tanaman Lawsonia Inermis yang diuca...

Stay in the loop!

Follow us on social media