ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Yves Rocher Sensual Shower Gel Bourbon Vanilla

Yves Rocher Sensual Shower Gel Bourbon Vanilla

User's Average Rating

4.4

Effectiveness

4.4/5

Packaging

4.6/5

Texture

4.4/5

Value for money

4.1/5

14 of 16 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

9

no

2

maybe

5
Sensual Shower Gel Bourbon Vanilla  The pleasure of a gentle bath, shower gel with a sensual fragranceFor a voluptuous and sensual moment under the shower or in the bath, our unique chain of experts since 1959, have chosen and combined Organic Aloe Vera gel, with a Bourbon Vanilla extract. The skin is gently cleansed and delicately perfumed. Tested under dermatological supervision. Beauty PromiseThe skin is gently cleansed and delicately perfumed. Secret of the BotanicalYves Rocher has chosen a Bourbon Vanilla that is grown in the tradition of Bourbon Island. As a member of the orchid family, its fragrance leaves a veil of satiny sensuality on the skin, like an intoxicating caress. The scent opens with a luminous note then develops its suave and enveloping personality.

Tags:

Community Review

Sort By

23 May 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

  • Size: 200 ml
Lumayan awet sihh buat ukuran sabun mandi cair gini, wanginya enak vanila banget, anak kecil aja suka sama wanginya. Tp ga ada efek melembutkan dan melembabkan deh kayanya
(0)
(0)

02 May 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

  • Size: 200 ml
Tertarik membeli produk ini karena memiliki komitment terhadap lingkungan. Baik dari formula yang digunakan maupun dari sisi packagingnya. Sabun ini cukup mudah dibilas dan lembab di kulit. Wanginya segar namun tidak bertahan lama.
(0)
(0)

29 April 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 200 ml
Sabun ini luar biasa wangi dan ke kulitku cocok banget ga bikin kering. Sekarang aku lg order yang 400 ml kebetulan beli pas lagi discount. Jadi lumayan mureee untuk sekelas Yves di harga 88.000
(0)
(0)

10 April 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 400 ML
The vanilla smells like heaveeeeeennnnnn. It has joined its sisters on 'the most favorite shower gel ever' list. Would definitely repurchase it <3 <3
(0)
(0)

05 April 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

  • Size: 200 ml
Aku suka bangeeett sama wanginyaa, manisssss banget. Parah seenak itu wanginya haha. Tapi harganya agak pricely sebenernya hehe tp gapapa sih karna wanginya jg enaak parah
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10593 Reviews

Beauty Glossary

Teknik perawatan kulit yang bertujuan untuk memasukkan vitamin dan zat lain ke dalam lapisan kulit. Ada berbagai macam alat yang digunakan t...

Mesoterapi

Stay in the loop!

Follow us on social media