ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

FRESH Fresh Life Bath & Shower Gel

FRESH Fresh Life Bath & Shower Gel

User's Average Rating

3.6

Effectiveness

3.5/5

Packaging

4.0/5

Texture

3.0/5

Value for money

4.0/5

1 of 2 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

1

no

maybe

1
Fresh Life Bath & Shower Gel with vitamins C and E revitalizes and gently cleanses the skin. The invigorating formula is enriched with nourishing shea butter and antioxidant-rich vitamins. Its scent captures the ultimate Fresh moment by conjuring the freshness of a clear blue sky, sweet morning air, a sparkling sun, and velvety water.

Tags:

Community Review

Sort By

15 December 2018

Effectiveness

4.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

2.0/5

Value for money

4.0/5

baunya kurang enak terus nggak tahan lama, kulit terasa lebih kasar dan kering, teksturnya harus lebih kental lagi sih, 1 minggu lebih udah habis dipake, aku sih pake aja sygkan udh teranjt beli
(0)
(0)

04 December 2018

Effectiveness

3.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

Wangiiiiii enak.. Halus bikin cerah. Enak bnget busa yang melimpah tekstur yang lembut wangiiii bnget pengen mandi terusss klw uda pakek shwer gel ini wangiii nya itu bisa di tebak saking kecium ny
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10806 Reviews

Beauty Glossary

Infeksi kulit yang umum terjadi pada kaki dan disebabkan oleh jamur. Biasanya infeksi ini ditandai dengan gatal kemerahan, dan kulit menjadi...

Stay in the loop!

Follow us on social media