ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Sociolla Peach & Manggo Creamy Wash Scrub

Sociolla Peach & Manggo Creamy Wash Scrub

User's Average Rating

4.1

Effectiveness

4.5/5

Packaging

4.8/5

Texture

3.8/5

Value for money

4.0/5

3 of 4 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

2

no

maybe

2

Sweet and seductive aroma of peach, recognized in Japan as a sign of longevity, youth and happiness, coupled with the tempting scent of mango, an Indian symbol of love, will fill the day with happines. Jojoba Scrub particles and ground macadamia nut husks, immersed in a delicate creamy gel remove dead epidermis, perfectly smooth body, and panthenol prevents irritations. The gel perfectly cleanses and purifies the skin, while moisturizing inulin and nutrients keep it fresh, silky smooth and soft.

Tags:

Community Review

Sort By

08 May 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

4.0/5

Value for money

4.0/5

  • Size: 250 ml
yang paling disuka dari body scrub ini tuh wanginya, asli seger banget. Fruity mangoish yang bikin efek calming and relaxing. Scrubnya juga lembut jadi nggak bikin iritasi di kulit. Worth to buy.
(0)
(0)

13 February 2019

Purchased at Sociolla

Effectiveness

3.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

1.0/5

Value for money

2.0/5

  • Size: 250 ml
Aku bingung makenya. Karna dipetunjuknya dipake langsung tanpa busa mandi, tp klo dipake kyk gitu ngga keluar busanya, cuma licin gitu. Wanginya enak sih. Tp nda ada efek yg wah ke kulit.
(0)
(0)

20 December 2018

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 250 ml
taraaaaa.... sabun mandi favorit akuuuu!!!! waktu itu nemu di review an orang eh iseng beli trnyata benar2 bagusss. wangi mango nya terasa bangetttt💞💞💞 bikin kulit halus dan wangi tahan lamaaa
(0)
(0)

12 December 2018

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 250 ml
Aroamnya seger dan mudah banget ngelunturin kotoran ditubuh serta setelah pakek kulit jadi bersih dan cerah cara pakinyq juga seperti biasa sering pakek karena kulit jadi bersih
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10563 Reviews

Beauty Glossary

Masker dalam bentuk lembaran yang sudah direndam oleh essence atau kandungan lain yang bermanfaat untuk kulit. Jenis masker ini dipopulerkan...

Sheet Mask

Stay in the loop!

Follow us on social media