ATUR ULANG PASSWORD

Atur ulang password

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Yves Rocher Clementine & Spices Perfumed Body Lotion

Yves Rocher Clementine & Spices Perfumed Body Lotion

User's Average Rating

4.6

Effectiveness

5.0/5

Packaging

4.5/5

Texture

5.0/5

Value for money

4.0/5

2 of 2 reviewers recommend this product

Repurchase

yes

1

no

1

maybe

" Clementine & Spices Perfumed BOdy Lotion - 200 ml  Get soft and delicately-scented skin!Looking for a body lotion that leaves your skin delicately scented? Treat yourself to the pleasure of a body lotion with the tangy fragrance of Clementine subtly enhanced with the warm and comforting scent of classic Spices of the Holiday Season. Botanical Beauty CommitmentsFair trade and organic Shea butter, Cornflower water, Sweet Almond oil, Clementine, Star Anise, Coriander, Cinnamon, Ginger and Clove essential oils in the fragranceThis formula contains more than 97% ingredients from natural originRecyclable bottle containing recycled plasticMineral oil free, paraben free "

Tags:

Community Review

Sort By

08 December 2018

Effectiveness

5.0/5

Packaging

5.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

5.0/5

  • Size: 200 ml
Body lotion ini super wangii. Dipake dikit udah bisa buat kesatu tangan soalnya dia agak encer gitu jadi gampang di aplikasiin ke kulit. Wanginya favorito deh
(1)
(0)

15 November 2018

Purchased at Sociolla

Effectiveness

5.0/5

Packaging

4.0/5

Texture

5.0/5

Value for money

3.0/5

  • Size: 200 ml
Beli ini pas lagi ada diskon dan ternyata aromanya enak banget....kalo suka aroma spicy pasti bakal suka sama produk ini....bener2 kerasa banget aroma rempah-rempahnya.....teksturnya juga enak banget ringan dan ga lengket....untuk wanginya cukup awet...biasanya pake pas malem sblm tidur, aromanya enak bikin rileks dan besok paginya kulit jd terasa halus + aromanya masih nempel banget
(0)
(0)

Popular Reviews

Vaseline

Repairing Jelly

4.4
10655 Reviews

Beauty Glossary

Sejenis terapi pengobatan yang sudah digunakan sejak 6000 tahun yang lalu, dan dapat meningkatkan kondisi fisik, psikologis, dan memperbaiki...

Aromaterapi

Stay in the loop!

Follow us on social media